انتشار كتاب "آشنايي با فناوري هاي نوين صنعت گاز و انرژي" در مشهد

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با اشاره به لزوم آشنايي فعالان حوزه گاز با دستاوردهاي جهاني اين صنعت، از انتشار كتاب "آشنايي با فناوري هاي نوين صنعت گاز و انرژي" به همت جمعي از متخصصان اين شركت خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 29 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، حبيب الله صادقي با بيان اين مطلب كه اتحاديه بين المللي گاز (IGU) در راستاي رسالت علمي خود به صورت سه ساله اقدام به برگزاري نشستي تحت عنوان (كنفرانس پژوهشي اتحاديه بين المللي گاز"IGRC") مي كند، گفت: اين كنفرانس در سال 2014 به ميزباني كشور دانمارك برگزار شده است.
وي افزود: در همين باره شركت گاز استان خراسان رضوي به جهت انتقال و بهره گيري دانش و تجربيات كسب شده مهندسان اين شركت از حضور در همايش ها و كنفرانس هاي جهاني، اقدام به مستندسازي، گردآوري و انتشار كتابي تحت عنوان "آشنايي با فناوري هاي نوين صنعت و گاز انرژي"  كرده است.
صادقي با يادآوري اهميت بالاي آشنايي فعالان حوزه نفت و انرژي با فناوري هاي نوين اين صنعت، گفت: كتاب "آشنايي با فناوري هاي نوين صنعت گاز و انرژي" حاصل جمع بندي مطالب ارائه شده در همين كنفرانس 2014 دانمارك است.
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي، تهيه و توليد اين كتاب رامرهون تلاش هاي جمعي از پژوهشگران اين شركت دانست و بر تداوم فعاليت هاي علمي-پژوهشي در شركت گاز خراسان رضوي تاكيد كرد.
گفتني است؛ شركت ملي گاز ايران از اعضاي اصلي اتحاديه بين المللي گاز (IGU) است كه همواره تلاش كرده است تا با ارائه دستاوردهاي جديد فني–‌تحقيقاتي، نقش بسزايي را در عرصه جهاني گاز ايفا كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار