مولوی عبدالرحمان: مبارزات امام خمینی (ره) سبب تحکیم ارزش‌ها و اندیشه‌های دینی شد

کد خبر: ۲۴۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 04 June 2016
عالم اهل سنت پاکستانی با بیان اینکه انقلاب هم‌اکنون به الگویی برای حکومت پایدار تبدیل شده است گفت: مبارزات امام خمینی (ره) سبب تحکیم ارزش‌ها و اندیشه‌های دینی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مولوی عبدالرحمان صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) اسطوره ایمان، شجاعت و فروتنی با حرکت انقلابی خود تحولی عظیم در جهان اسلام به وجود آورد.

وی افزود: امام خمینی (ره)  برای تحکیم ارزش‌ها و اندیشه‌های دینی تلاش کرد و این تلاش انقلابی را پایه‌ریزی کرد که با گذشت سی‌ و‌ هفت سال هم‌چنان پا برجاست و این انقلاب هم‌اکنون به الگویی برای حکومت پایدار تبدیل شده است.

عالم اهل سنت پاکستانی با اشاره به برکت انقلابی که توسط امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و هم‌اکنون ایران در بهترین شرایط امنیتی و استقلال قرار دارد تصریح کرد: قرآن کتاب آسمانی که پاسخگوی همه مشکلات و معضلات در جامعه است و تکیه‌گاه مهمی برای بسط و گسترش حکومت‌هاست.

مولوی عبدالرحمان گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و عام بود و با علوم مختلفی نظیر عرفان علمی، نظری، اخلاقی، تربیتی و اعتقادی آشنایی کامل داشت و  مردی خدایی بود که توانست تحول بزرگی در ایران و جهان بوجود آورد.

عالم اهل سنت پاکستانی با بیان اینکه امام خمینی( ره) فیلسوفی الهی، عارفی ربانی، فقیهی اصولی و مرجع تقلید مردم و در عین حال رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران بود، تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ساده می‌زیست و ساده‌زیستی را بهترین حربه برای مبارزه با ظلم و طاغوت می‌دانست.

وی افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دین را به مردم معرفی کرد چرا که دین می‌تواند معجزه کند و و فساد را از جامعه برچیند و حکومت‌های طاغوتی را سرنگون کند تا حکومت‌های مردمی بر سر کار بیایند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار