برخی نمی‌خواهند حقیقت انقلاب شناخته شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر تاثیر انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در احیا دین اسلام گفت: با این وجود برخی نمی‌خواهند حقیقت انقلاب شناخته شود.
کد خبر: ۲۴۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 03 June 2016

به گزارشخبرنگار مهر،آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی بعدازظهر جمعه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی برای نابودی اسلام برنامه‌ریزی می‌کرد، حضرت امام با شخصیت استثنایی خود نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: امام(ره) در طول شکل‌گیری انقلاب به مکتب عاشورا تکیه داشت و تاریخ اثبات کرد که این انقلاب نه تنها مبارزه با رژیم وابسته پهلوی و آمریکا است بلکه در واقع پرچم‌دار مبارزه با کفر و ظلم جهانی است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تأکید به اینکه انقلاب اسلامی ایران با استفاده از ارزش‌های دینی و اسلامی و در سایه تبعیت از حضرت امام به پیروزی رسید، ادامه داد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب در مسیر صحیح اسلام گام برداشته‌اند و همواره توانسته‌اند در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کند.

فاضل لنکرانی معتقد است انقلاب اسلامی به واسطه اینکه در مقابل کفر جهانی ایستاد توانست حتی اسلام را احیا کند و برخی که مدعی‌ هستند در زمان شاه نیز اسلام وجود داشته، ادعای سطحی و غیرواقع دارند.

وی تأکید کرد: نه تنها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه پس از آن نیز در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و به دشمنان اثبات کردند که نمی‌توانند فکر تعدی به این کشور را داشته باشند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با تأکید به اینکه برخی نمی‌خواهند حقیقت انقلاب شناخته شود، اضافه کرد: این گروه جاهلانی هستند که به حقیقت انقلاب و اندیشه‌های امام راحل پی نبرده‌اند.

فاضل لنکرانی معتقد است نه تنها در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی با هدف خدشه‌دار کردن دین اسلام شکل گرفت، بلکه امروز نیز آمریکا و اسرائیل گروه داعش را شکل داده‌اند تا چهره دین اسلام را مخدوش سازند.

وی مسئولیت نسل آینده را آشنا شدن با آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام راحل دانست و متذکر شد: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن اسلام و کشور دارد و لازم است وصیت‌نامه ایشان سرلوحه امور قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار