مدیر کل بهزیستی استان اردبیل اعلام کرد:

حرفه‌آموزی کودکان بی‌سرپرست در اردبیل

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح حرفه آموزی کودکان بی سرپرست در مراکز نگهداری استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 16 April 2015
به گزارش  مهر، رویا احمدیان در دیدار کودکان بی سرپست مراکز بهزیستی با امام جمعه اردبیل گفت: حرفه آموزی با هدف خودکفا کردن کودکان در آینده انجام می شود.

وی افزود: در این راستا دوره های آموزشی مختلف از جمله زبان انگلیسی، رایانه و یکی از دوره های مورد علاقه کودک در دستور کار قرار می گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان از فعالیت هفت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست خبر داد و گفت: یکی از این مراکز به عنوان شیرخوارگاه برای نگهداری کودکان تا سه سال در نظر گرفته شده است.

احمدیان تعداد کودکان نگهداری شده در این مراکز را ۶۸ کودک برشمرد و ادامه داد: شش مرکز نیز با تفکیک سن و جنسیت نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شش تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و... را بر عهده دارند.

مدیرکل بهزیستی استان با اذعان به ارائه خدمات متنوع برای کودکان آسیب دیده و یا در معرض آسیب اضافه کرد:  هم اكنون ۲۸۸ مهد كودك زير نظر سازمان بهزيستي فعاليت مي نمايند كه در حدود ۸ هشت هزار و۵۵۰ كودك را شامل مي شود.

وی با اشاره به گستره فعالیت این سازمان، آموزش و تربیت به لحاظ معنوی و اخلاقی و اجرای برنامه های مختلف، قرآنی هنری و تفریحی و... را از مهمترین توجهات این سازمان در نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار