استاندار يزد: نمايندگان مجلس با مواضع خود چشم طمع دشمنان را به ميهن اسلامي ببندد

استاندار يزد گفت: مجلس شوراي اسلامي بايد با نمايندگاني دلسوز ، مسئوليت پذير و پويا به مسائل داخلي و خارجي توجه داشته با تصويب مصوبات و اتخاذ تصميم و مواضع خود چشم طمع دشمنان را به نظام جمهوري اسلامي ببندد.
کد خبر: ۲۲۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 29 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، سيد محمد ميرمحمدي روز جمعه در جمع اعضاي هياتهاي اجرايي ، نظارت و بازرسي برگزاري انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان ابركوه با تبريك هفته كارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار كرد: مجلس مي تواند با متحول كردن قانون دولت را در كار و خدمت رساني به مردم ياري كند.
وي بابيان اينكه در مرحله نخست انتخابات هيچ شكايت و اعتراضي به فرايند انتخابات نداشيم تاكيد كرد: اين نشان از اعتماد مردم به دست اندركاران انتخابات است .
ميرمحمدي با اشاره به فرمايشان مقام معظم رهبري كه انتخابات حق الناس است خاطرنشان كرد: بايد از آراي مردم صيانت شود .
وي افزود: هيچ چيز مانند اعتماد ارزش ندارد و اعتماد با سلامت ، درستي و صداقت بدست مي آيد و كساني كه اين ويژگي را داشته باشند در ميان مردم جايگاه ويژه دارند.
اين مسئول اضافه كرد: شايسته است اين مرحله از انتخابات نيز مانند انتخابات هفتم اسفندماه با مشاركت بالاي مردم ، انتخاباتي سالم ، قانونمند و با هوشياري و تيزبيني دست اندركاران برگزار شود.
ميرمحمدي ادامه داد: انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان يزد بسيار باشكوه، زيبا و چشمگير بود و براي مسئولان استان و نظام تبديل به يك سرمايه شد كه آن اعتماد و اطمينان مردم به مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران است.
استاندار يزد ادامه داد: اين انتخابات از نظر حضور مردم و تعداد داوطلبان و فعاليت نامزدها و هواداران آنها گسترده و بي سابقه بود و به گونه اي عمل شد كه با وجود رقابتها انتخاباتي سالم و با كمترين تخلف انتخاباتي را شاهد بوديم .
اين مسئول ادامه داد: تحقق اين مهم به علت بي طرفي دست اندركاران انتخابات، هماهنگي لازم بين هياتهاي اجرايي ، نظارت و بازرسي و تيزبيني و هوشياري كامل عوامل اجرايي انتخابات رقم خورد.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات مرحله دوم در بزرگترين حوزه انتخابيه كشور گفت : دست اندركاران انتخابات در اين مرحله نيز بايد مانند دوره اول بي طرفي كامل را اصل قرار دهند.
وي خاطرنشان كرد: هر دو داوطلب ورود به مجلس شوراي اسلامي براي ما عزيز هستند و وظيفه داريم هر كسي كه با راي مردم به مجلس راه يافت را حمايت كنيم.
ميرمحمدي افزود: انتخابات در اين مرحله از حساسيت ويژه اي برخوردار است و برگزاري انتخابات نيازمند ، هوشياري و مراقبت بيشتري است.
وي اظهار اميدواري كرد: در اين مرحله از انتخابات نماينده اي اصلح از حوزه انتخابيه مهريز به مجلس شوراي اسلامي راه يابد و بتوانيم از حضور مؤثر هر چهار نماينده استان براي توسعه و پيشرفت كشور و استان بهره لازم را ببريم.
فرماندار شهرستان ابركوه نيز در اين جلسه ضمن قدرداني از عنايت ويژه استاندار يزد و مسئولان ارشد استان نسبت به مناطق كمتر توسعه يافته از جمله شهرستان ابركوه گفت: در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مردم شهرستان ابركوه مشاركت بالايي داشتند و نرخ مشاركت 92 درصدي را در اين شهرستان رقم زدند.
سيدنبي رسولي افزود: در مرحله اول 30 هزار نفر از مردم شهرستان ابركوه واجد شرايط حضور در انتخابات بودند كه از اين تعداد 27هزار و پانصد نفر پاي صندوقهاي رأي حضور يافتند و شاهد حضور گسترده مردم در مرحله اول بوديم كه اميدواريم اين حضور پرشور و بانشاط در مرحله دوم انتخابات نيز تكرار شود.
حوزه انتخابيه مهريز شامل پنج شهرستان بافق ، خاتم ، ابركوه ، بهاباد و مهريز به عنوان وسيع ترين حوزه انتخابيه كشور است كه از اين حوزه يك نماينده با راي مردم به مجلس شوراي اسلامي راه پيدا خواهد كرد.
از 193 شعبه ، 133 شعبه ثابت و 60 شعبه سيار كار راي گيري را انجام خواهند داد كه از اين تعداد 102 شعبه شهري و 91 شعبه در مناطق روستايي مستقر خواهد شد .
انتخابات دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي روز جمعه 10 ارديبهشت در حوزه انتخابيه مهريز با رقابت محمدرضا بابايي و محمدرضا صباغيان برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار