برنامه هفته پدران آسمانی در هرمزگان

دبیر نهاد پدران آسمانی در هرمزگان بیان کرد: برنامه های هفته پدران آسمانی از تاریخ (27فروردین تا سوم اردیبهشت) با حضور در برنامه راهیان نور دریایی و حضور در نماز جمعه بندرعباس آغاز می شود.
کد خبر: ۲۱۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 18 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،  مهدی  احترامی در این نشست عنوان کرد: دیدار تعدادی از پزشکان شاهد با پدران و مادران شهدا و جانبازان و معاینه آنان و بازید از مراکز بهزیستی و انجمن های خیریه ،اهدای خون توسط فرزندان شهدا و دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی از دیگر برنامه های مهم هفته پدران آسمانی است.
 
این مسئول در ادامه درباره دیگر برنامه های هفته پدران آسمانی اظهار کرد: برگزاری همایش دانشجویان شاهد ،برگزاری دعای توسل ،جشن دیدار با پدران آسمانی ،عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقه پرتاب دارت و مسابقه آشپزی و برپایی بازارچه خیریه به مناسبت هفته پدران آسمانی نیز از برنامه های اجرایی در این هفته است.
 
وی در ادامه با توضیح اینکه کانون پدران آسمانی نهادی فرهنگی و مردمی است که توسط فرزندان شهدا مدیریت شده و به مناسبت های مختلف به فرزندان شهدا خدمات فرهنگی ارائه می کند افزود: در حال حاضر از حدود 350فرزند شهید در هرمزگان ،240نفر از آنان با کانون پدران آسمانی استان در ارتباط بوده و از برنامه های آن در طول سال استفاده می کنند.
 
به گزارش ایسنا، هفته پدران آسمانی هر سال همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ،با هدف تاکید بر حضور معنوی مستمر شهدا برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار