افزایش ساعت کاری شهرداری کرمانشاه تا پایان اسفند ماه

به دستور شهردار کرمانشاه ساعات اداری شهرداری کرمانشاه و سازمانها و مناطق تابعه آن از ابتدا تا پایان اسفندماه تغییر کرد.
کد خبر: ۱۹۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 12 March 2016
به دستور شهردار کرمانشاه ساعات اداری شهرداری کرمانشاه و سازمانها و مناطق تابعه آن از ابتدا تا پایان اسفندماه تغییر کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار کرمانشاه اعلام کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات هرچه بهتر و رفاه حال شهروندان محترم ساعت کاری شهرداری تا پایان اسفند ماه سال جاری تا ساعت 17 می باشد.

عبدالرضا شعبانی گفت: با توجه به پیش بینی حجم مراجعات شهروندان در پایان سال و ضرورت ارائه خدمات کامل جهت شهروندان و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع  به مراجعین محترم ساعت کار اداری شهرداری کرمانشاه از اول اسفندماه تا پایان سال 94 ساعت 17 اعلام می گردد.

وی افزود: از آنجائی که شهرداري در خدمت همشهريان عزيز بوده و مراجعين متعددي دارد، لذا به منظور تسريع در امور اجرائی و اداری شهروندان و مراجعين محترم کليه پرسنل شهرداری با افزايش ساعتهای کاري خود در خدمت همشهريان گرامي هستند.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: همکاران ما در مجموعه شهرداری پذیرای همشهریان گرامی هستند و امید است با مشارکت همه جانبه شهروندان و پرداخت بدهی توسط مودیانی که به هر دلیلی تاکنون امکان پرداخت و تسویه بدهی را نداشته، در این فرصتی طلایی مراجعه و از طرح خوش حسابی بهرمند شوند و شهرداری را در ارائه خدمات بهتر یاری دهند.

شعبانی با اشاره به جایزه خوش حسابی و تخفیف برای پرداخت به موقع عوارض اظهار داشت : شهروندانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض پایدار ملک خود نشده اند تا پایان سال جاری می توانند با پرداخت عوارض از جایزه خوش حسابی و مشارکت در آبادانی شهر بهره مند شوند.

وی ضمن تشکر  از تلاش شهرداران مناطق و مجموعه دست اندرکاران وصول درآمد و همکاری شهروندان خواستار ادامه روند پیگیری ها به صورت مضاعف جهت تعیین تکلیف پرونده های توافقاتی و اجرای احکام و اداره حقوقی شد.

وی با بیان اینکه شهرداری و مناطق تابعه از طرق گوناگون به همشهریان ارائه خدمت می نمایند و پاسخگو خواهند بود، اضافه کرد: شهرداری کرمانشاه می کوشد ضمن ارائه خدمت در ساعات اعلام شده، امور مراجعان در خصوص مدیریت شهری را تا پایان سال ساماندهی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار