نبايد در انجام وظائف ديني كوتاهي كنيم

کد خبر: ۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹ 31 January 2015

مدير كل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این استان برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشد.
به گزارش فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعوی عصر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه دینی است که باید به درستی در بین آحاد مختلف جامعه تبیین و نهادینه شود.
وی اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق عمل کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان البرز برنامه‌ریزی هدفمندی را در پیش بگیرد.
این مسئول تأکید کرد: در انجام این عمل دینی نباید کوتاهی کرد بنابراین باید در مقاطع مختلف این مهم به عنوان یکی از تعالیم مهم دینی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم در اداره فرهنگی جامعه موفق عمل کنیم باید فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر را به درستی در جامعه نهادینه کنیم. مسعودی خاطرنشان کرد: در این مسیر تنها با شعار دادن نمی‌توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم لذا تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص را باید در اولویت قرار داده و برنامه‌های خود را عملی کنیم. وی با اشاره به اینکه فرهنگ دینی و اسلامی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها است، افزود: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها در رئوس کاری خود قرار دهیم. مسعودی تاکید کرد: به طور قطع احیای امر به معروف و نهی از منکر به دلیل حساسیت بسیار زیادی که دارد، باید هدفمند انجام شود تا آثار و تبعات منفی نداشته باشد.
در ادامه این نشست نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این دو فریضه الهی موجب صبر و شکیبایی ملت در برابر سختی‌ها و مشکلات می‌شود و جامعه را در مسیر کمال و سعادت قرار می‌دهد.
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد ادامه داد: برای تحقق اهداف مورد نظر باید مسئولان و نهادهای فرهنگی با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به سمتی حرکت کنند که ارزش‌های اسلامی و انقلابی با استفاده از دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشورمان نمود و بروز بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار