احداث فضای سبز و درختکاری در اردبیل توسعه یابد

امام جمعه موقت اردبیل گفت: باید فضای سبز و درختکاری در استان اردبیل افزایش یابد چرا که توسعه فضای سبز یکی از نیازهای اساسی در جامعه است.
کد خبر: ۱۹۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 11 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حجت‌الاسلام فرج‌الله بهزاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز در اردبیل اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های منطقه توسعه فضای سبز و درختکاری است که نیاز است با برنامه‌ریزی‌های اساسی فضای سبز و درختکاری در استان اردبیل با توجه به رودخانه‌ها و چشمه‌های زیاد این منطقه توسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز و توسعه آن در منطقه بیان کرد: باید از ظرفیت‌های استان اردبیل در راستای توسعه و ارتقای فضای سبز و جنگل‌کاری استفاده شود تا بتوانیم علاوه بر توسعه فضای سبز فضای سالم روحی و اجتماعی را در منطقه فراهم کنیم.

امام جمعه موقت اردبیل تصریح کرد: روز گرامیداشت راهیان نور فرصتی بسیار بزرگ برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و اعزام کاروان‌های راهیان نور یک اقدام بسیار مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است که امسال در استان اردبیل در این زمینه اقدامات بسیار خوبی اتخاذ شده است.

حجت‌الاسلام بهزاد افزود: اعزام کاروان راهیان نور فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با مناطق عملیاتی کشور است و این اعزام نقش بسزایی در پویایی نسل جامعه و آشنایی آن‌ها با فرهنگ دفاع مقدس دارد که امیدواریم با اعزام کاروان راهیان نور در بخش‌های مختلف بتواینم گام بزرگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

وی با اشاره به روز بیست و دوم اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، گفت: همزمان با این روز بزرگ برنامه‌های مختلفی در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود چرا که ما امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام هستیم.

امام جمعه موقت اردبیل ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار کرد: بانوان در زندگی خود سیره ناب حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند و با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در توسعه و پیشرفت جامعه گام بردارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار