تلاش برای تکمیل بیمارستان پارس آباد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تلاش برای تکمیل بیمارستان 89 درصدی پارس آباد مغان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 10 March 2016
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، خلیل محبت خواه در جلسه شورای اداری پارس آباد گفت: امسال 85 میلیارد ریال برای ادامه ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده بود که تاکنون 45 میلیارد ریال از آن تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه تاکنون 220 میلیارد ریال برای اجرای این بیمارستان هزینه شده است ،اظهار کرد: پیمانکار مربوطه هم اکنون پای کار بوده و ساخت آن با جدیت پیگیری می شود و وزارت بهداشت نیز متعهد شده حدود 25 میلیارد ریال برای تسریع در ساخت پرداخت کند.
محبت خواه همچنین به اجرای دو پروژه در حوزه ساختمان های دولتی در پارس آباد اشاره کرد و گفت: ساختمان امور مالیاتی با 91 درصد و ساختمان پزشکی قانونی با 74 درصد پیشرفت فیزیکی توسط این اداره کل در حال اجرا است.
او افزود: مصلای در حال احداث پارس آباد هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال دو میلیارد ریال برای این پروژه مصوب شد.
وی در زمینه طرح تفصیلی شهر پارس آباد گفت: برای تهیه طرح های تفصیلی شهرها باید مطالبات مردم و شهرداری ها مورد مطالعه قرار بگیرد تا تغییرات طرح پس از تصویب به حداقل برسد.
وی همچنین درباره وضعیت واحدهای مسکن مهر پارس آباد بیان کرد: یک هزار و 100 واحد از مجموعه مسکن مهر این شهرستان در قالب فاز اول پروژه افتتاح و تحویل متقاضیان شده و فاز دوم به تعداد یک هزار و 296 واحد در حال اجرا می باشد.
او ادامه داد: برای تکمیل آماده سازی و اجرای محوطه سازی مجموعه مسکن مهر پارس آباد هر متقاضی باید 90 میلیون ریال پرداخت کند.
وی از ساخت مسجد و مدرسه در این مجموعه خبر داد و گفت: دهه فجر امسال مسجد مجموعه به بهره برداری رسید و یک باب مدرسه 12 کلاسه نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تخصیص دریافتی در سه ماه گذشته برای ساخت و توسعه راهها با مبالغ سه سال گذشته برابری می کند اظهار کرد: این اداره کل برای توسعه و ایمنی شبکه حمل و نقل جاده ای و تامین آسایش مردم منطقه عزمی جدی دارد.
محبت خواه احداث مسیر چهارخطه پارس آباد ، سه راه سربند را از اولویت های راه و شهرسازی در این شهرستان برشمرد و افزود: مطالعات مسیر چهارخطه پارس آباد تا سه راه سربند به طول 20 کیلومتر انجام شده و عملیات تعریض در چهار کیلومتر و در یک سمت اجرا شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی چهار کیلومتر بعدی نیز تکمیل خواهد شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این محور را 300 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: تاکنون حدود دو میلیارد ریال از محل تبصره 180 برای این پروژه تامین شده که در صورت تخصیص نسبت به مناقصه قطعات دیگر اقدام خواهد شد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار