با حکم وزیر کشور انجام شد؛

انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکمی اقبال عباسی را به سمت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل منصوب کرد. شایان ذکر است، این حکم به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوی سازمانی استانداری های سراسر کشور و چارت سازمانی استانداری اردبیل ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۹۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 06 March 2016
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکمی اقبال عباسی را به سمت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل منصوب کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، در بخشی از این حکم آمده است: «بنا به پیشنهاد استاندار محترم اردبیل و با توجه به تایید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.»

شایان ذکر است، این حکم به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوی سازمانی استانداری های سراسر کشور و چارت سازمانی استانداری اردبیل ابلاغ شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
بخاطر تنگ گرفتن به کارکنان و قطع برخی دریافتی های قانونی مثل ماده 41 و تقلیل اضافه کاری ها به 60 در صد میزان متوسط ، وزیر محترم کشور اختیارات ایشان را افزایش داده اند تا چند حوزه دیگر را زیر سیطره بگیرند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار