کدام کاندیداها دیگر حق اعتراض ندارند؟

شورای نگهبان قانون اساسی در اطلاعیه امروز خود حق اعتراض برای کاندیداهای تائید شده اولیه که در لیست امروز رد شده‎اند را تا 19 بهمن محفوظ دانست.
کد خبر: ۱۷۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 06 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، ساعت 24 دیروز جمعه 16 بهمن فرصت اعلام نهایی اسامی افراد تائید یا ردصلاحیت‎شده انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزرات کشور آنهم پس از بررسی‎های مجدد شورای نگهبان است اما در این مرحله از انتخابات وضعیت افراد تائید صلاحیت‎ شده اولیه که حال رد شده اند و افرادی که در اعتراض به رد یا تائیدصلاحیت نشدن خود اعتراض کرده بودند متفاوت است.
شورای نگهبان در اطلاعیه امروز خود حق اعتراض برای کاندیداهای تائید شده اولیه که در لیست امروز رد شده‎اند را تا 19 بهمن محفوظ دانست.
هيأت مركزی نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی، طی اطلاعيه‌ای اعلام كرد آن عده از داوطلبان نمايندگی مجلس كه صلاحيت داوطلبی آنها در مرحله قبلی مورد تاييد قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحيت آنها رد شده است، می‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.
متن اطلاعيه هيات مركزی نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی به این شرح است:
"به اطلاع آن عده از داوطلبان نمايندگی دهمين دوره مجلس شورای اسلامی كه صلاحيت داوطلبی آنها در مرحله قبلی مورد تاييد قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحيت آنها رد گرديده می‌رساند به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخيص مصلحت نظام می‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاريخ 94/11/17 تا 94/11/19 و در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسيج- بلوار هجرت – ميدان شهيد مطهری – ورزشگاه تختی و يا در استان‎ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‎های مربوط مراجعه و پس از دريافت فرم، شكايت خود را تنظيم و پس از تحويل، رسيد دريافت نمايند."

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار