برگزاری یادواره شهید «صادق حق‌گویان»

ظهر امروز یادواره شهید شاخص کشوری "صادق حق‌گویان" با حضور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، خانواده این شهید بزرگوار و مقامات استانی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 21 January 2016
ظهر امروز یادواره شهید شاخص کشوری "صادق حق‌گویان" با حضور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، خانواده این شهید بزرگوار و مقامات استانی در همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، فرزند شهید «صادق حق‌گویان» در این مراسم با بیان خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اظهار کرد: باور و غیرت دینی در شهید حق‌گویان موجب شد تا قبل از انجام کارهای خود مسائل دینی را در اولویت افکار قرار دهد.

"علی حق‌گویان" فرهنگ انقلابی را از انوار زندگی خانواده خود برشمرد و گفت: پرورش فرزندان انقلابی توسط پدر اقدامی بود که در این خانواده برکات الهی را در پی‌داشت و سه برادر شهیدم نیز از هدیه‌های خداوند متعال به پدر بود.

وی با بیان اینکه کار گروهی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت شهیدان حق‌گویان بود، افزود: شهید صادق حق‌گویان بر این باور بود که اگر امورات به صورت گروهی انجام شود نتیجه مطلوبی دارد چرا که در گروه افکاری به اشتراک گذاشته می‌شود که با ارزش‌تر بوده و می‌توان از نتیجه مطلوب‌تری از کارها بدست آورد.

حق‌گویان کارهای باقیات صالحات انجام شده توسط پدر شهیدش را نتیجه افکار گروهی دانست و تصریح کرد: ساخت مسجد مهدیه در کنار موسسات قرض‌الحسنه و دارلایتام مهدیه با کمک تیم انقلابی انجام شد که اثراتش تا امروز پدیدار است.

وی در پایان گفت: جوانان امروز امور خود را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تنها به وسیله اتحاد و گروهی انجام دهند تا بتوانند به موفقیت‌های روزافزون برسند.

گفتنی است؛ در پایان از خانواده‌های شهیدان "حق‌گویان"، شهید "دوروزی عرب‌زاده" و شهید "حسینی" تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار