سرپرست شهرداري قم عنوان كرد:

عزم شهرداري براي خدمات رساني به معلولان و مناسب سازي معابر

سرپرست شهرداري قم گفت: در سال جديد منسب سازي معابر براي عبور معلولان يكي از برنامه هاي اصلي ما مي باشد.
کد خبر: ۱۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 21 March 2015
به گزارش تابناک قم، مجيد متين‌فر پيش از ظهر امروز در حاشيه بازديد از شيرخوارگاه صدف، ضمن تبريك عيد باستاني نوروز و تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز اميدواري كرد سال ۹۴ سالي پر رونق براي همه ملت شريف ايران به ويژه مردم قم باشد و شهرداري بتواند خدمات شايسته‌اي به مردم داشته باشد.
وي با اشاره به حضور خود در نخستين روز سال ۹۴ در شيرخوارگاه صدف بيان كرد: با توجه به همزمان شدن شهادت حضرت زهرا(س) با ايام نوروز، وظيفه انساني و اسلامي حكم مي‌كرد در اين روزها براي بازديد از خانواده‌هاي بي‌سرپرست و ايتام بشتابيم.
سرپرست شهرداري قم ادامه داد: اميدواريم همانگونه كه سال جديد را با كودكان بي‌سرپرست در بهزيستي آغاز كرديم، بتوانيم با تعاملي مناسب با اداره كل بهزيستي در خدمات رساني به اين عزيزان داشته باشيم.
وي با اشاره به رويكردهاي شهرداري در خدمات رساني به مددجويان بهزيستي بيان كرد: شهرداري سازماني به عنوان سازمان فرهنگي ورزشي دارد كه برنامه‌هاي متنوعي را براي ارتقاء آموزش و فرهنگ دارد و همچنين از اولويت‌هاي مهم ما در شهرداري، مناسب سازي معابر براي عبور معلولان است كه اميدواريم در سال جديد بتوانيم بيش از پيش در اين امر مهم خدمات رساني داشته باشيم.
متين‌فر با بيان اينكه در خدمات رساني به معلولان و ايجاد معابر براي عبور ايشان تا كنون كار جدي انجام نشده است خاطرنشان كرد: در سال ۹۴ شهرداري براي خدمات رساني به معلولان و مناسب سازي معابر عزم خود را جزم كرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار