شهردار مشهد:

آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) یکی از بسیجیان بزرگ اسلام است

صولت مرتضوی گفت: آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) از بسیجیان بزرگ اسلام است زیرا زحمتی که وی برای تکمیل کتابخانه خود در قم و جمع‌آوری کتب خطی کشید تنها از عهده یک بسیجی برمی‌آید.
کد خبر: ۱۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 24 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی شهردار مشهد در در همایش تجلیل از خادمان کتاب و آیین نکوداشت آیت الله مرعشی نجفی(ره) با عنوان «کتاب یاران» که صبح امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد ضمن اشاره به همزمانی هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی گفت: ناامنی در جهان گسترده شده است و ما در حلقه آتش ناامنی همسایگان، بهشت امنی در ایران داریم و این به برکت اختراع امام راحل(ره) یعنی بسیج است.

مرتضوی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گفت: بسیج لشکر مخلص خدا و میقات پاک اندیشه اسلام است که دفتر تشکیل آن را اولیاء و اوصیاء و خوبان امضا کردند.

وی افزود: آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) یکی از انسانهای والامقام اسلام است و به پاس زحمات ایشان امروز سومین کتابخانه بزرگ اسلام در شهر مقدس قم را داریم.

شهردار مشهد گفت: یاد و خاطره آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) همیشه در ذهن ما خواهد ماند و زحمات وی در زمینه مکتب انسان‌سازی و پرورش بزرگانی همچون آیت‌ا... مفتح و آیت‌ا... بهشتی قابل تقدیر و غیرقابل وصف است.

در انتهای این مراسم از کتاب خاک‌های نرم کوشک اثر سعید عاکف که به چاپ دویستم رسیده است و مهندس مرتضی کرباسی بانی طرح اتوبوس‌های مطالعه در حاشیه شهر تقدیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار