مسئولان باید نوکر خانواده شهدا باشند

کد خبر: ۱۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲ 12 March 2015
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: همه مسئولان باید نوکر خانواده شهدا باشند و خانواده شهدا پرچم‌داران پاکی جامعه هستند و هر فردی که قرار است به سمت پاکی سوق داده شود، باید از شما الگو بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس علیرضا یونسی امروز در مراسم تکریم از خانواده‌های معظم شهدا در ساختمان معاونت برنامه‎ریزی استانداری مازندران اظهار کرد: نور، دریا و وجود خانواده شهدا سرشار از فضیلت و شادابی است.

وی افزود: انسان مخلوق خدای بزرگ بوده و این عالم هستی تجلی خداوند است، انسان در فطرت وجودش به دنبال جاودانگی است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: جاودانه شدن انسان از راه معنویت حاصل می‌شود که این امر از راه اتصال به خداوند به‎دست می‌آید و شهدا به‎دنبال اتصال به خداوند بودند.

این مسئول با اعلام اینکه شهدا به دنبال لذت‌های معنوی بودند، یادآور شد: شهدا انقلاب اسلامی مانند شهدای کربلا می‌درخشند، به این دلیل که آنان به‎دنبال احیای معنویت بودند.

یونسی با اعلام اینکه شهدا در خانواده‌هایی پرورش یافتند که روزی حلال از سوی خانواده‌های‎شان به آنان داده شد، بیان کرد: شهدا در حال حاضر در نزد خدا روزی می‌خورند و به درجه‌ای از معرفت رسیدند که مهمان خداوند شدند و از خان نعمت الهی بهره‎مند هستند.

وی اضافه کرد: همه مسئولان باید نوکر خانواده شهدا باشند و خانواده شهدا پرچم‌داران پاکی جامعه هستند و هر فردی که قرار است به سمت پاکی سوق داده شود، باید از شما الگو بگیرد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: شهدای ما فرشته‎سیرتانی بودند که در ظاهر، انسان بودند و برای رسیدن به خدا حتی از نثار جان خویش کوتاهی نکردند.

این مسئول با بیان اینکه امروز رهبر انقلاب اسلامی، مرجعی از تبار شهدا در این کشور هستند که ولایت‌ مردم را برعهده دارند، گفت: همه باید تلاش کنیم که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار