کار تیمی تنها راه حل مشکل ورزش است

کد خبر: ۱۲۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 13 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: یکی از دلایل ضعف هیات های ورزشی در این سال ها عدم توجه به کارکرد ، کار تیمی و گروهی است.

رضا گل محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه در ورزش استان توجه چندانی به همکاری و کار گروهی نمی شود که این موضوع از دلایل مهم رشد ناکافی رشته های ورزشی به حساب می آید.

وی با اشاره به مجمع هیات هندبال استان البرز گفت: در این سال ها هندبال البرز اقتدار گذشته را نداشت که مهمترین ان عدم حمایت خانواده هندبال و انفرادی کار کردن رییس آن است.

گل محمدی بیان کرد: امیدوارم از این پس شرایطی ایجاد شود تا در فضایی توام با دوستی و همراهی رشته های ورزشی روز به روز استانداردهای لازم را به دست آورند و به لحاظ کمی و کیفی موفق تر عمل نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص عدم حضور رییس فدراسیون هندبال در مجمع این هیات ، افزود: به دلیل اعزام تیم ملی هندبال به رقابتهای قهرمانی آسیا رئیس فدراسیون موفق به حضور نشد.

وی با ابراز خوشحالی از رقابتی که در انتخابات هیات هندبال البرز ایجاد شد ، گفت: به دور سوم کشیدن مجمع انتخابات هیات هندبال نشان از آزاد بودن فضای انتخابات است و از این موضوع خوشحال هستم.

ناصر فخاری با کسب آرای مورد نیاز ، برای چهار سال ریایست هیات هندبال استان البرز را بر عهده خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار