سخنان زاکانی در کرج

کد خبر: ۱۲۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱ 13 November 2015

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های چندگانه کاخ سفید در جهان اسلام گفت: امروز آمریکا سیاست تفرقه افکنانه را برای جامعه اسلامی در پیش گرفته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی شامگاه پنج شنبه در یادواره 426 شهید دوران دفاع مقدس منطقه اسلام آباد کرج افزود: کاخ سفید درصدد است تا با ترفندهای خاص مردم را در ایران اسلامی در مقابل هم قرار دهد.

وی ادامه داد:البته ملت مسلمان و با بصیرت ایران نسبت به ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام آگاه است.

زاکانی گفت:آمریکا در مقطع زمانی با حمایت از فتنه انگیزی و اعمال تحریم های اقتصادی درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب و ارزش های دینی بود و امروز درصدد است تا با نفوذ به درون جامعه اسلامی به اهداف شوم خود برسد.

این نماینده مجلس افزود: آمریکا اکنون را دشمنی با سوریه و محور مقاومت بنا نهاده تا این دشمنی به ترتیب به لبنان، عراق و ایران تعمیم داده شود.

وی اظهار کرد: هرچند آمریکا، انگلیس، ترکیه، عربستان و رژیم اشغالگر قدس در جبهه مقابل سوریه قرار گرفته انداما دولت و ملت سوریه امروز در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اظهار داشت : طبق معادله سیاسی استکبار جهانی قرار بود

جمهوری اسلامی ایران در کانون آتش سوزی منطقه باشد اما به یمن و برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آمریکا عدم موفقیت خود را پیامی می بیند که از ایران به سایر ملت های مسلمان و جهان منتقل شده است، اظهار داشت: کاخ سفید از سال 70 تا 88 دشمنی خود را با اسلام اعلام کرد اما از سال 88 به بعد خصومت خود را در سوریه بنا نهاد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بیانات و سخنان مقام معظم رهبری در بحث حادثه منا سبب شد رویکرد حکام آل سعود تغییر کند.

رئیس کمیسیون بررسی برجام با اشاره به توافق هسته ای گفت:

باید در اجرای برجام 9 بند نامه مقام معظم رهبری رعایت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:با رشادت های شهدا در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس پیام اسلامی به جهان صادر شد.

وی تاکید کرد که فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه احیا شود زیرا

دوران جنگ تحمیلی با همه سختی ها در برابر شرایط کنونی هیچ است به گونه ای که گذراندن شرایط فعلی سخت تر از زمان 8 سال دفاع مقدس است.

وی ، وظیفه همگان در شرایط کنونی خطیر و سنگین دانست و گفت: مسئولیت ما در این برهه از زمان نسبت به زمان جنگ که جهاد اصغر عنوان می شد خطیرتر است.

در این آیین که خانواده های معظم شهدا حضور داشتند یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع گرامی داشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار