مدیرعامل
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از آموزش به 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی
در دوره اخلاق حرفهای خبر داد.
به
گزارش فارس؛ مهرداد خورشیدوند از آموزش 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی در دوره اخلاق
حرفهای خبر داد و اظهار کرد: به منظور افزایش توانایی ارتباط تاکسیرانان با همشهریان
و نیز کاهش اشتباهات رفتاری در رانندگی، طی امسال 2 هزار نفر از تاکسیرانان در دوره
آموزش اخلاق حرفهای شرکت کردهاند.
وی
با اشاره به این دوره آموزشی که به همت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان برگزار
شد، عنوان کرد: مباحثی همچون نحوه احترام گذاشتن و اهمیت دادن به شغل رانندگی، جدیت
همراه با آرامش در رانندگی و رفتار شایسته با همسفران از جمله مهمترین نکات آموزشی
بوده است.
مدیرعامل
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان داشتن احساس مسئولیت نسبت به انجام وظایف،
لحن و کلام محترمانه و عدم دخالت در کارهای
دیگران را از جمله رفتارهای مورد تأکید در تاکسیرانان دانست و افزود: پذیرش تغییرات
در شرایط کار و همگام کردن خود با تغییرات ایجاد شده باید مورد توجه تاکسیرانان باشد.
وی
گفت: در این دوره به ارائه آموزش مباحث احکام تاکسیرانان، نحوه دریافت روزی حلال و
نیز پرهیز از هر گونه دریافت وجه اضافی از همشهریان، آموزش داده میشود.
خورشیدوند
در پایان با توصیه به داشتن اخلاق حرفهای از سوی رانندگان گفت: لازم است رانندگان
خدمات خود را خالصانه و دلسوزانه ارائه دهند تا مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان
گرامی قرار گیرند.