کلاس اخلاق حرفه ای برای تاکسیران ها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از آموزش به 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی در دوره اخلاق حرفه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ 12 March 2015

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از آموزش به 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی در دوره اخلاق حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش فارس؛ مهرداد خورشیدوند از آموزش 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی در دوره اخلاق حرفه‌ای خبر داد و اظهار کرد: به منظور افزایش توانایی ارتباط تاکسیرانان با همشهریان و نیز کاهش اشتباهات رفتاری در رانندگی، طی امسال 2 هزار نفر از تاکسیرانان در دوره آموزش اخلاق حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به این دوره آموزشی که به همت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان برگزار شد، عنوان کرد: مباحثی همچون نحوه احترام گذاشتن و اهمیت دادن به شغل رانندگی، جدیت همراه با آرامش در رانندگی و رفتار شایسته با همسفران از جمله مهمترین نکات آموزشی بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان داشتن احساس مسئولیت نسبت به انجام وظایف، لحن و کلام محترمانه و  عدم دخالت در کارهای دیگران را از جمله رفتارهای مورد تأکید در تاکسیرانان دانست و افزود: پذیرش تغییرات در شرایط کار و همگام کردن خود با تغییرات ایجاد شده باید مورد توجه تاکسیرانان باشد.

وی گفت: در این دوره به ارائه آموزش مباحث احکام تاکسیرانان، نحوه دریافت روزی حلال و نیز پرهیز از هر گونه دریافت وجه اضافی از همشهریان، آموزش داده می‌شود.

خورشیدوند در پایان با توصیه به داشتن اخلاق حرفه‌ای از سوی رانندگان گفت: لازم است رانندگان خدمات خود را خالصانه و دلسوزانه ارائه دهند تا مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان گرامی قرار گیرند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار