افزایش زمان سرویس دهی اتوبوس رانی مشهد

مدیر بهره برداری ناوگان اتوبوس رانی مشهد گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین و مجاورین در روزهای پایانی سال زمان سرویس دهی این ناوگان در این مدت یک ساعت افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ 09 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،هادی خورشاهی افزود: به دلیل افزایش تردد در روزهای پایانی سال و در راستای رفاه حال شهروندان، سرویس دهی این ناوگان از شانزدهم اسفند امسال تا اول فروردین سال آینده با یک ساعت افزایش از ساعت شش صبح آغاز و تا 22:30 ادامه دارد.

وی با اشاره به سرویس دهی به زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی توسط 350 دستگاه اتوبوس در روز اول فروردین اظهار کرد: این تعداد علاوه بر اتوبوس های خطوط منتهی به حرم، آماده انتقال زائرین و مجاورین از نقاط مختلف به سوی بارگاه منور رضوی هستند.

خورشاهی ادامه داد: همچنین 250 دستگاه اتوبوس پس از اتمام سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی و اقامه نماز ظهر و عصر به صورت ویژه برای انتقال زائرین و مجاورین در اطراف حرم مطهر فعال خواهند بود.

وی گفت: روزانه یک میلیون و 300 هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی مشهد جابه جا می شوند.

هم اکنون دو هزار و 200 دستگاه اتوبوس در ناوگان درون شهری مشهد فعال هستند که 900 دستگاه از این تعداد مربوط به بخش دولتی و بقیه مربوط به بخش خصوصی است.

کلانشهر مشهد با سه و نیم میلیون نفر جمعیت سالانه پذیرای بیش از 25 میلیون زائر می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار