نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

وعده صادق۲ ابهت پوشالی آمریکا و رژیم کودک‌کش را متلاشی کرد

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: جمهوری اسلامی با اقتدار هرچه تمام‌تر ، حمله موشکی خود را در عملیات وعده صادق۲ انجام داد و ابهت پوشالی آمریکا و رژیم کودک‌کش متلاشی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ 04 October 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: حضرت آقا به میدان آمد و در نماز جمعه حاضر شد و این مهم پیام های بسیاری برای رزمندگان جبهه مقاومت دارد.

وی با بیان اینکه آقا به میدان آمد تا سربازانش در میدان جنگ محکم‌تر بمانند و قوی‌تر بجنگند، افزود: اینکه رهبری پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی و تهدیدهای توخالی آنها در نماز جمعه حاضر شد پیام‌های بسیاری دارد و مهم‌ترین آنها این است که دل رزمندگان اسلام محکم‌تر شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران و انجام عملیات وعده صادق ۲ خاطرنشان کرد: در این حمله موشکی بیش از ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف خورد و هواپیماهای جنگی در آشیانه رژیم جعلی آتش گرفت و ساختار نظامی اسرائیل از بین رفت ضمن اینکه محل تجمع فرماندهان نظامی متلاشی شد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه نتایج انجام عملیات وعده صادق ۲ از وعده صادق ۱ موفق‌تر بود، گفت: جمهوری اسلامی با اقتدار هرچه تمام‌تر حمله موشکی خود را در عملیات وعده صادق۲ انجام داد و ابهت پوشالی آمریکا و رژیم کودک‌کش متلاشی کرد.

حجت الاسلام نوری در ادامه بیان داشت: آمریکا پس از انجام عملیات وعده صادق ۲ بیش از ۴ مرتبه توسط کشورهای دیگر به ایران پیام فرستاده که پایگاه های نظامی ما را نزنید با قسط انجام عملیات علیه شما را نداریم لذا پیروزی از آن کسی است که نترسد و شکست برای ترسوهاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به شجاعت و مدیریت با سیاست عالم برجسته و رهبر حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله حق بزرگی به گردن مردم مسلمان منطقه و جبهه مقاومت انقلاب اسلامی دارد و این سید حسن نصرالله بود که شجاعت را در بین جوانان مقاومت اسلامی به ویژه لبنان معنا کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار