مدیرکل راه و شهرسازی یزد:

169 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در یزد ثبت نام کردند

گروه استان‌ها - :مدیرکل راه و شهرسازی یزد، از ثبت‌نام بیش از ۱۶۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد و به دستاوردهای این طرح در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ 04 October 2024

به گزارش تابناک یزد، احسان خواجه‌رضایی در بازدیدی که با حضور اصحاب رسانه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شد، اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۶۹ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. از میان این افراد، ۱۳۷ هزار نفر شرایط اولیه برای ثبت‌نام را دارا بودند و پس از انجام بررسی‌های لازم، حدود ۵۶ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

خواجه‌رضایی ادامه داد: تمامی پروژه‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن آغاز شده و در حال پیشرفت با درجات مختلفی از پیشرفت فیزیکی قرار دارند.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در استان یزد شامل تعهد ساخت بیش از ۵۳ هزار واحد مسکونی بوده است، اما این رقم در برخی بخش‌ها، مانند طرح مسکن ۹۹ ساله، به بیش از دو برابر رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد همچنین به عملکرد موفق استان در زمینه بازآفرینی شهری اشاره کرد و عنوان کرد که یزد بیش از دو برابر تعهدات خود در این زمینه اقدام کرده و در مقایسه با سایر استان‌ها، رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

به گفته وی، تمام پروژه‌های جدید در قالب واحدهای ویلایی اجرا می‌شوند و نزدیک به ۴ هزار واحد آپارتمانی که از دولت دوازدهم آغاز شده بود، در مراحل پایانی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار