امام جمعه موقت اراک:

با شرکت مردم در انتخابات رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم

امام جمعه موقت اراک گفت: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگی داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر به نظام رای می‌دهند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ 07 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام حسینی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر افزود: مردم همواره پای کار نظام اسلامی بوده‌اند و در همه انتخابات مشارکت گسترده داشته‌اند در این انتخابات نیز باید با حضور پرشور خود ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، فرد اصلح را برای اداره امور اجرایی کشور انتخاب کنند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردی که در آینده امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: این رئیس جمهور شاخص‌های رئیس جمهور آینده را تعیین کرد و مردم هم با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی بار دیگر در مسیر انقلاب قدم برمی‌دارند.

او در قسمت دیگری از سخنان خود مسئله فلسطین را مهم و جهانی خواند و از نقش بر آب شدن توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در ایجاد نظم نوین جهانی و تسلط بر کشور جهان اسلام گفت.


امام جمعه موقت اراک افزود: طوفان الأقصی معادلات جهانی استکبار را بهم زد و از قلب اروپا تا آمریکا برای دانشجو، دانش آموز، اساتید علم سیاست و مفسران بزرگ جهانی ماهیت رژیم کودک کش اسرائیل آشکار شد.


حجت الاسلام حسینی پور به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) هم اشاره کرد و از جوانان خواست در امر ازدواج غفلت نکنند و ساده زیستی اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار