فرمانده سپاه استان مرکزی:

تحقق مشارکت حداکثری تکمیل کننده حرکت ملت ایران برای فتح قله های بلند است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو تکمیل‌کننده حرکت ملت ایران برای فتح قله‌های بلند است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ 06 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با رئیس و معاونین صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:انتخابات میدان باشکوه اقتدار ملت ایران و صحنه قدرت ساز تاریخی است و رسانه ملی همچون گذشته باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کند.

ایشان افزود: قوی‌ترین پاسخ امروز ملت ایران به دشمنان، حضور آحاد مردم در انتخابات است و حضور در این فرآیند ملی ادامه راه شهدا و یک عمل صالح محسوب می‌شود و لذا مشارکت حداکثری در انتخابات ملت ایران را در نبردهای سیاسی آینده پیروز خواهد کرد و پیام این مشارکت امید و آینده ای درخشان و نوید بخش است.

سردار عمومهدی همچنین گفت: نقش رسانه ملی در خلق حماسه های باشکوه ملت در طول انقلاب بسیار مهم و اثرگذار بوده و مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه صدا و سیما بسیار قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت بیان کرد: ولایت پذیر بودن، انقلابی، مردمی، خستگی ناپذیری، مومن بودن از ویژگی های برجسته آیت الله رئیسی بود و اینکه می‌بینیم ۶۳ هیئت عالیرتبه از سراسر جهان برای پاسداشت مقام والای این شهیدان به ایران سفر می‌کنند، نشان‌دهنده ابعاد عظیم نفوذ و تأثیر اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار