تغییر ساعت کاری ادارات استان مرکزی از فردا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: ساعت کار ادارات و بانک‌های استان از ۱۶ خرداد، ۶ صبح آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 04 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، سید مجتبی آل یاسین، افزود: در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ایام پیک مصرف در تابستان پیش رو و به منظور مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی به جهت تداوم خدمت رسانی به مردم و عدم قطعی برق در مصارف خانگی از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریورماه ساعات کاری کلیه دستگاه اجرایی، نهادها، شرکت‌های دولتی، موسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری‌های استان از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ است.

وی ادامه داد: علاوه بر این باید در مصارف سرمایشی نیز ملاحظات صورت گیرد و دمای محیط روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه نظارت این طرح بر عهده شرکت توزیع برق استان است، بیان کرد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در اجرای این بخشنامه داشته باشند.

آل یاسین اظهار کرد: مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی به مردم هستند از این قاعده مستثنی هستند.

وی تاکید کرد: دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم‌های سرمایشی باید یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی افزود: دستگاه‌های اجرایی مشمول این بخشنامه باید ساعت آغاز بکار مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، کارکنان دارای معلولیت و افراد ساکن در حومه شهرهای محل خدمت را با اتخاذ تمهیدات لازم به منظور حفظ ادامه خدمت رسانی به ارباب رجوع، به مدت یک ساعت شناور اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار