انتخابات پیش رو بایستی در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: انتخابات پیش رو بایستی در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ 28 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در جلسه شورای اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: مردمی بودن و در خط ولایت بودن ویژگی‌های اصلی شهید جمهور بود و انتخابات پیش رو بایستی در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی همچنین با اشاره به افزایش آمار بازماندگان از تحصیل در استان مرکزی گفت: باید در این موضوع بررسی و برنامه‌ریزی ویژه انجام شود. مطمئنا آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد ولی متولی اصلی این حوزه، آموزش و پرورش است و باید به ما مسیر بدهد.

پروین مفتح زاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز در رابطه با چالش‌ها و راهکارهای افزایش نشاط اجتماعی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: نداشتن اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی یکی از چالش‌های اساسی است که قانون این وظیفه را برای دستگاه‌ها مشخص کرده ولی دستگاه‌های استان همتی برای اجرای این قانون نداشته اند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای چهار ساعت در هفته ورزش برای بانوان در ادارات افزود: کم بودن پست‌های مدیریتی بانوان باعث نادیده گرفتن توانمندی‌های بانوان شده و بستری برای سوء استفاده دشمنان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار