سرپرست هیأت کاراته استان ایلام گفت: زهره الله مرادی از ورزشکاران با تجربه این استان به عنوان سرپرست تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان و جوانان دختر ایران معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 11 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب مظفری بیان کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون کاراته خانم" زهره الله مرادی" به عنوان سرپرست تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان وجوانان دختران ایران معرفی شد.

وی  با بیان اینکه الله مرادی از مربیان شناخته شده کاراته استان و دارای مدرک ارشد علوم ورزشی است، افزود: این مربی ارزنده در سنوات گذشته به عنوان نائب رئیس هیأت کاراته استان نیز فعالیت داشته است.

 مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته دختران در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور نفرات برتر قهرمانی کشور و مرحله دوم انتخابی در قائمشهر مازندران در حال برگزاری است.

تمرینات ملی پوشان در مرحله اول اردو از ۱۹ اردیبهشت آغاز و در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری می شود و طبق اعلام کادر فنی این تمرینات تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیای رده های پایه به میزبانی فلیپین و بزرگسالان به میزبانی چین برگزار می شود.

هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران با " فاطمه چالاکی" است و "زهره الله مرادی" نیز به‌عنوان سرپرست تیم در اردو حضور دارند./ع

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار