فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و در سال‌جاری با قوت و شتاب بیشتری دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ 03 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز جمعه در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی استان مرکزی، افزود:یکی از مهمترین برنامه‌های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان بود که در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول سال‌های گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد.

وی با ارزشمند خواندن دستاوردهای کنگره شهدای استان اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری وقدردانی ایشان از اقدامات کنگره، محصول تلاش همه بخش های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی برگزار و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه ها را هدف گذاری و اجرایی می کنیم و جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

وی همچنین با اشاره به افتخار آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در همه عرصه‌های پاسداری و خدمت به مردم اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می‌شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت‌های الهی است.

فرمانده سپاه پاسداران استان مرکزی افزود: هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش آفرینی های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده است.

سردار کریمی تاکید کرد: نقش آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف همواره برای ملت ایران امید آفرین، آرامش بخش، غرور انگیز و برای دوستداران انقلاب ظرفیت ساز برای مقابله با تهدیدات بوده که نمونه این مهم در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید سلیمانی بود که برای جهان اسلام امت سازی کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند، گفت: به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تاثیرات راهبردی را بحمدالله در سطح منطقه و جهان داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار