کاهش ۱۷ درصدی عملیات امداد و نجات تصادفات در استان مرکزی

طبق اعلام مدیران جمعیت هلال احمر استان مرکزی ۳۱ پایگاه امداد و نجات و جوانان این جمعیت در مسیرهای ارتباطی ویژه نوروز مستقر شده و عملیات‌های امداد و نجات ویژه تصادفات نیز در ایام نوروز امسال از کاهش ۱۷ درصدی برخوردار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ 22 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی پنجشنبه شب در جریان بازدید از نوروزگاه‌های ساوه و زرندیه اظهار کرد: مجموعه طرح نوروزی این جمعیت از ۲۴ اسفندماه شروع شده و تمام اعضا تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری در آماده باش کامل هستند.

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: در این استان ۳۱ پایگاه امداد و نجات ویژه ایام نوروز فعال است که بخش امداد و نجات شامل۱۳ پایگاه ثابت، یک پایگاه واکنش سریع (سگ های زنده یاب)، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه توانا و سه پایگاه سیار در مسیرهای ساوه همدان، شهراب تفرش و نراق دلیجان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ پایگاه جوانان نیز در شهرهای استان مستقر شده است افزود: در طرح نوروزی ۶۰۰ نفر از امدادگران در پایگاه‌های جوانان و امداد نجات خدمات جمعیت هلال احمر را به مسافران نوروزی ارایه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در خصوص وضعیت تجهیزاتی و لجستیکی این جمعیت گفت: از نظر فنی، کوهستان و درمان اضطراری تجهیزات کامل و از نظر لجستیک آمبولانسی نیز در سطح خوبی داریم و به منظور تقویت آن در ۶ ماه اول سال جاری خودروهای سواری و آمبولانس‌های نجات صفر کیلومتر به مجموعه استان تزریق می‌شود.

وی همچنین گفت: مولدسازی امکانات جمعیت هلال احمر در شهرهای ساوه، اراک، دلیجان، خمین و محلات نیز به صورت ویژه در دستور کار است تا با حمایت‌های استاندار استان مرکزی و رییس جمعیت هلال احمر کشور در سال جاری به این هدف خود برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار