افتتاح ۳۰ طرح بهداشتی و درمانی همزمان با دهه فجر در اراک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:۳۰ طرح همزمان با دهه مبارک فجر و ۴۵ طرح نیز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 04 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا امانی اظهار داشت:اقدامات قابل توجهی در دولت سیزدهم صورت گرفته که یکی از این اقدامات درخشان، به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام است.

وی افزود: از سال گذشته ۱۶۸ طرح در حوزه سلامت استان تعریف شده که حدود ۳۰ طرح همزمان با دهه مبارک فجر و ۴۵ طرح نیز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد. علی رغم نزدیکی استان مرکزی به مرکز کشور در سال های گذشته حوزه بهداشت و درمان دچار ضعف‌های متعددی از جمله عدم جذب منابع مالی خوب، بوده است که باید تدابیر ویژه‌ای در این راستا اندیشیده شود.

امانی تصریح کرد: دانشکده‌های علوم پزشکی خمین و ساوه به عنوان بازوان اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اراک هستند که با تعامل و هم‌افزایی در این راستا می‌توان گام‌های مؤثرتری در حوزه بهداشت و درمان و تأمین سلامت مردم برداشت.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه روند رو به پیشرفتی داشته و حضور خیران، جذب منابع در این روند بسیار اثرگذار بوده است. هم افزایی و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی به نفع مردم و تصمیمات امروز حوزه سلامت به طور حتم در آینده تأثیرگذار است و باید به دور از حاشیه‌ها در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار