بهره‌برداری از ۸۸ پروژه عمرانی در فراهان

فرماندار فراهان گفت: در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 28 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آقازیارتی گفت: بالغ بر ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و... با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فراهان برنامه‌ریزی شده است و در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه دهه فجر مقطعی ارزشمند برای نظام است و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی بازخوانی شود، افزود: در حالی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که این انقلاب با اقتدارتر از گذشته ایستاده و حتی به اذعان هم صاحب‌نظران داخلی و خارجی پیشرفت قابل توجهی کرده‌ایم.

آقازیارتی عنوان کرد: در دهه فجر آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را یادآوری کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را چراغ راه آینده قرار دهیم و الان در نزدیکی قله‌ ایستاده‌ایم و این یک آرمانی بود که جمهوری اسلامی در رسیدن به آن تلاش کرد و پیشرفت و این تلاش باز هم ادامه دارد.

آقازیارتی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۱۶ کمیته در قالب ستاد دهه فجر تشکیل شده است و بالغ بر ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و... با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فراهان برنامه‌ریزی شده است و در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار