تحقق بیش از ۵۷ درصد مصوبات تسهیلات سفر رئیس جمهور تخصیص

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت:مجموع اعتبار مصوبات تسهیلاتی سفر ریاست جمهوری ۱۷ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان است که تا کنون بیش از ۵۷ درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 20 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نوربخش عسکری پیش از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به این استان ۲۲۸ مصوبه وجود داشت که ۲۱۳ مصوبه بودجه‌ای و ۱۵ مصوبه غیر بودجه‌ای است که ۲۱۳ مصوبه بودجه‌ای مشمول یک هزار و ۲۹۲ ریز پروژه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی افزود: مجموع اعتبار مصوب برای پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان است که ۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱، ۴ هزار و ۲۹۴ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ و برای سال آتی نیز ۲ هزار و ۵۳ میلیارد تومان مصوب شده است.

عسکری گفت: از مجموع ۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار سفر تا کنون ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان معادل ۸۵.۵۷ درصد اعتبارات محقق شده است و میانگین وزنی پیشرفت فیزیکی مصوبات نیز ۴۹ درصد است.

وی ادامه داد: مجموع اعتبار مصوبات تسهیلاتی سفر ریاست جمهوری ۱۷ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان است که تا به امروز ۹ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان از مصوبات تسهیلاتی معادل ۵۷.۲۴ درصد تخصیص پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار