امام جمعه اراک:

مسئولان در راستای کاهش آلودگی هوا تلاش ویژه داشته باشند

آیت‌الله دری‌نجف آبادی گفت: نیاز است مسئولان در راستای کاهش آلودگی هوا تلاش ویژه داشته باشند و فیلتراسیون نیروگاه را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 19 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک، با اشاره به آلودگی هوا، لزوم فیلتراسیون نیروگاه شازند، افزود: ساخت پل سنجان با آن همه هزینه اکنون چه کاربری دارد و آیا مشکلی را حل کرده است؟

ایشان با بیان اینکه مردم از مسئولان انتطار دارند که وعده‌های خود را به انجام برسانند افزود: استانداری و دستگاه‌های مربوطه در تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) و مسکن ۸۱۰۰ واحدی اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

امام جمعه اراک افزود:حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات حق و تکلیف است و باید با مشارکت هدفمند مجلسی منسجم و قدرتمند را رقم زد.

وی نمایندگی مردم را مسئولیت بزرگی دانست، از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود می‌توانند نمایندگانی دلسوز و شایسته انتخاب کنند و حضور آنان امری تشریفاتی نیست.

وی اضافه کرد: کاندیدای نمایندگان مجلس باید خواهان رفاه عمومی مردم باشند و از اسراف، جوسازی و وعده‌های دروغین دوری کنند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مردم نیز باید آگاهانه با انتخاب فرد شایسته و اصلح خود در پای صندوق رای حاضر شوند.

خطیب جمعه اراک در ادامه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کوتاه کردن دست دشمنان مردم و کشور گفت: همچنان باید هوشیار و مراقب گرگ‌هایی باشیم که در تلاش برای نفوذ در کشور هستند.

امام جمعه اراک ماه رجب و ماه‌های پیش رو را ایام بابرکت و فرصتی برای عبادت خواند و افزود: راه سعادت راه ائمه هدی علیهم السلام است که باید این مسیر در حمایت از ولی فقیه ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار