نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای آحاد جامعه، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام اسلامی به خصوص انتخابات، اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 17 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در تمام شرایط پشتیبان نظام بوده‌ و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز با حضور پرشور خود در این فرآیند ملی یک‌بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از نظام شکوهمند اسلامی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: پیام مردم ایران به دنیا در انتخابات پیش‌رو این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب یک نوع اتصال و پیوند خاصی با ماه‌های شعبان و رمضان دارد و افراد برای آن که حقیقت و اهمیت ماه مبارک رمضان و شب‌های پرفضیلت قدر را درک کنند، باید با بهره‌گیری از فضایل و برکت‌های ماه رجب، زمینه نزدیکی و تقرب الهی را بیش از پیش مهیا سازند.

وی افزود: ماه رجب در تقویم اسلامی ماه ویژه‌ای است. همین بس که اساس اسلام در ماه رجب پی ریخته شد چرا که رسول اکرم (ص) در این ماه به نبوّت مبعوث شد و رسالت الهی خویش را آغاز نمود.

امام جمعه اراک ادامه داد: علاوه بر این، رجب یکی از چهار ماه حرام است و مناسبت‌های مذهبی پر فضیلتی مثل تولد و شهادت چندتن از امامان(ع)، ایام بیض و لیلة الرغائب را در خود دارد.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار