اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام و دولت باید در دستور کار مدیران قرار گیرد

استانداری مرکزی گفت: همه مدیران این استان دستاوردهای نظام و دولت را در قالب نمایشگاهی برای آحاد جامعه در ایام الله دهه مبارک فجر تبیین کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 16 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ، روز سه‌شنبه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اراک،اظهارکرد : باید نمایشگاهی در تراز استان مرکزی در ۲ بخش، شامل معرفی و تبیین دستاورد نظام و دیگری معرفی و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، برگزار شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های دولتی برای شرکت و حضور در این نمایشگاه، پروژه و طرح‌های خود را ظرف مدت یک هفته تهیه کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، امور مربوط به نمایشگاه را در دست افراد ارزشی و خوش‌فکر قرار دهند که نوآور باشند و قابل قبول نیست که برخی دستگاه‌ها، با ارایه طرح‌هایی، فقط رفع تکلیف کنند.

مخلص‌الائمه افزود: باید در برگزاری این نمایشگاه، کار شاخص برای دهه فجر استان مرکزی پیش‌بینی شود و معرفی ظرفیت ملی و اقدامات دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت اشاره کرد و ادامه داد: معظم له در این دیدار، ۵۰ برنامه که منجر به موفقیت دولت سیزدهم بوده را برشمردند و انتقاد و تاکید به اطلاع رسانی داشتند.

استاندار مرکزی افزود: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برای جانمایی نمایشگاه دستاوردهای نظام و دولت تشکیل شود.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: لازم است برای فراگیری این مهم از تمام ظرفیت استان استفاده شود و تبلیغات وسیعی در نقاط مختلف صورت گیرد.

وی بیان کرد: دهه فجر امسال با رویداد مقاومت فلسطین و انتخابات تقارن دارد که باید در ارایه برنامه‌ها، تلاش مضاعف صورت گیرد زیرا استان مرکزی از نظر موقعیت جغرافیایی، استان امام و موطن امام راحل است و باید نگاه جدی و پر انگیزه بکار گرفته شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: ما با نسلی مواجه هستیم که اطلاع درستی در اختیار آنان قرار نگرفته است و دشمنان در قالب جریان نفوذ تلاش دارند در لایه‌های مختلف رخنه کنند و از هیچ کاری برای از بین بردن دستاورد نظام دریغ نمی‌کنند، بنابراین همه باید هوشیار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار