بارش باران و وجود مه در محورهای کوهستانی زنجان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با گسترش سامانه ناپایدار و بارشی در محورهای کوهستانی استان، بارش برف همراه با کولاک و مه ناپایدار است.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 14 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ضمن تشریح آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در محور‌های کوهستانی بارش‌های پراکنده برف را شاهد هستیم که همراه با کولاک و مه ناپایدار است.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بارش برف همراه با کولاک و مه مقطعی در محور زنجان_طارم و زنجان_تهم_چورزق و دندی_تخت سلیمان خبر داد و افزود: مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد و تردد در همه محور‌ها برقرار است.
وی خاطرنشان کرد: در محور‌های آزادراهی و ترانزیت شاهد بارش باران به صورت مقطعی هستیم.
محمدی ادامه داد: بر اساس این گزارش بارش باران در محور‌های زنجان_دندی، سلطانیه_خدابنده_همدان و در گردنه‌ها بارش برف با درصد بالایی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در این شرایط لازم است که رانندگان پیش از سفر با ۱۴۱ تماس حاصل برقرار و در صورت انجام سفر از وسایل گرمایشی خودرو و همچنین برف‌پاک‌کن‌های سالم اطمینان حاصل کنند.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری ادامه داد: با این وجود رانندگانی که اصرار به سفر دارند حتما باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار