حماسه ۹ دی بیعتی مجدد با ولایت فقیه و معرفی دستاوردهای نظام است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ بیعتی دوباره با ولایت فقیه، اقدامی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان و خنثی کردن ترفندهای دشمنان بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 30 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمد حسینی ظهر شنبه در جریان سفر به اراک در دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه اراک، افزود:با توجه به اهمیت موضوع روز نهم دی و تأثیری که در خلق یک حماسه عنوان روز یوم الله داشت باید برای نسل امروز تبیین و بازبینی شود.

حسینی گفت: حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ بیعتی دوباره با ولایت فقیه، اقدامی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان و خنثی کردن ترفندهای دشمنان بود.

معاون رییس جمهور گفت: آشوب حاصل از نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ سه ماه کشور را درگیر اغتشاش کرد و از سویی علاوه بر هزینه بسیار بالا برای کشور موجب ایجاد جنگ اقتصادی و تحریم علیه کشور شد.

حسینی افزود نسل امروز شرایط کشور در جنگ را ندیدند در صورتی که باید به درستی برای نسل امروز این مسائل تبیین و بازبینی شود چرا که تأثیر بسزایی در خنثی کردن ترفندهای دشمنان خواهد داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حضور مردم در ۹ دی‌ماه خروش برابر سال‌ها فتنه افکنی استکبار در این کشور بود و باید توجه کنیم که استکبار جهانی از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار