رویداد استانی جامعه‌پرداز با محوریت جمعیت، خانواده و هویت زن، ۱۵ و ۱۶ آذرماه در کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 05 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، در رویداد استانی جامعه‌پرداز فعالان مردمی در حوزه‌های جمعیت، ازدواج و هویت زن از سراسر استان حضور خواهند داشت.

این رویداد در گام اول با هم‌افزایی بدنه فعالان مردمی ظرفیت‌های آن‌ها را شناسایی و با معارفه به یکدیگر تعامل و هم‌افزایی را تسهیل می‌کند.

حجت سلطانی در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: رویداد جامعه‌پرداز به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده و باحضور مجموعه‌های مراکز مشاوره، حلقه‌های میانی، مساجد و هیئت‌های فعال در حوزه اجتماعی، مؤسسات خیریه خانواده محور (فعال در حوزه ازدواج، طلاق، جمعیت)، مراکز و کنشگران خاص واسطه‌گری ازدواج، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته حوزه خانواده و گروه‌های جهادی خانواده محور (ازدواج، طلاق، جمعیت) برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت هدف از برگزاری این رویداد را تمرین عملیات مشترک، هم‌افزایی، تقویت و توانمندسازی فعالان این حوزه‌ها دانست و گفت: گروه‌های حاضر در این رویداد، محصولات خود را در قالب نمایشگاه و میز‌های مسأله محور ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در پایان افراد برتر علاوه بر معرفی در عملیات‌های مشترک در سطح ملی، جوایزی را نیز دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس: سه کارگاه با موضوع‌های جمعیت، خانواده و هویت زن با حضور اساتید مطرح کشور، برای شرکت کنندگان در رویداد مذکور برگزار خواهد شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار