توزیع 1100 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌‌آموزان زنجانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع یک هزار و 50 بسته لوازم التحریر به ارزش 6 میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح«ارمغان مهر» و «مهربانی مهر» آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکت اله هاشمی ظهر امروز در حاشیه توزیع لوازم التحریر اظهار داشت: هلال احمر سازمان بزرگ بین‌المللی است که کارکرد‌های بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار در قالب طرح هایطرح «ارمغان مهر» و «مهربانی مهر» یکی از این برنامه‌هاست.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه هلال احمر حقله اتصال بین نیاز نیازمندان و توانمندان و خیرین است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با همت معاونت داوطلبان و جوانان برای دانش‌آموزانی اجرا شده که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان زنجان نیستند.
وی گفت: خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان مرجع توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم برخوردار هستند.
هاشمی خاطرنشان کرد: در معاونت داوطلبان و جوانان طرح‌های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد هلال احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می‌شناسند در حالیکه در این حوزه‌ها توانمندی قشر‌های مختلف جامعه را برعهده داریم.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون موفق به اجرای پنج طرح کاروان سلامت در مناطق محروم استان و ویزیت رایگان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر شده‌ایم.
هاشمی به پرداخت هزینه‌های درمانی در قالب طرح حمایتی - درمانی اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه گذشته برای ۵۰۰ نفر از بیماران نیازمند ۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه درمانی و دارویی پرداخت شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در حوزه امانات پزشکی نیز برای یک‌هزار و ۸۰ نفر از زنجانی‌ها دراین مدت بیان شده از سال، تجهیزات پزشکی امانت داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار