پرداخت ۳ میلیارد تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی اسفراین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 01 October 2023

به‌گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح امروز عباس توکلیان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری و همچنین حمایت از واحد‌های تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل در سطح شهرستان اسفراین امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی پایدار در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی به متقاضیان واجد شرایط در سطح شهرستان اسفراین پرداخت شده است.

وی گفت: به ۳۱ طرح در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی که شامل ۲ طرح در حوزه گردشگری که به‌صورت کارفرمایی و ۲۹ طرح در حوزه صنایع‌دستی به‌صورت خویش فرمایی است، پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی و توانمندسازی جوامع محلی روستایی و شهری از طریق توسعه صنایع‌دستی، حمایت از واحد‌های تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل، توانمندسازی و جذب هنرآموزان صنایع‌دستی در بازار کار از مهم‌ترین اهداف پرداخت این تسهیلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار