افتتاح ۴ طرح گردشگری در آذربایجان غربی

همزمان با هفته گردشگری ۴ سرمایه گذاری در آذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 26 September 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری چهار پروژه با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریالی در استان افتتاح می‌شود.

مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها مربوط به افتتاح یک هتل سه‌ستاره در ارومیه بوده که با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی احداث شده و با بهره‌برداری از آن برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: همچنین در این هفته یک واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای پنج نفر به بهره‌برداری می‌رسد.


او با اشاره به اینکه دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه نیز در هفته گردشگری افتتاح می‌شود، گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این دو دفتر نیز در مجموع ۶ میلیارد ریال بوده و برای پنج نفر اشتغال‌زایی می‌شود.


صفری دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، نواختن زنگ گردشگری، برگزاری مراسم ویژه گردشگری و تجلیل از فعالان این حوزه و حضور در برنامه تلویزیونی اولدوز مرکز صداوسیمای استان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار