دستگیری عامل چندین مورد تیراندازی و شرارت در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از شناسایی و دستگیری متهم تحت تعقیب و عامل چند مورد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 27 August 2023

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب اظهار داشت: در پی چندین مورد گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تیراندازی‌هایی در چند نقطه از روستا‌های اطراف جیرفت و با بررسی‌های میدانی مشخص شد فردی با هویت مشخص در همه این تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت‌ها نقش داشته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده اولیه و تلاش بی‌وقفه پلیس برای دستگیری این متهم افزود: در این راستا با پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی محل حضور متهم در یکی از مناطق روستایی مشخص و ماموران با حضور در منطقه مورد نظر این متهم را طی یک عملیات چندین ساعته که با تیراندازی و اقتدار ماموران همراه بود دستگیر کردند.

سرهنگ عبدلی‌نسب با بیان اینکه از این متهم یک قبضه سلاح جنگی، یک تیغه خشاب و مقداری فشنگ کشف شد، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به ادامه تلاش و تدابیر پلیس برای دستگیری سایر همدستان این متهم که در صحنه دستگیری او نیز حضور داشتند، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه شکایت علیه این افراد به پلیس امنیت عمومی این شهرستان مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار