الحاق 95 هکتار زمین برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت:الحاق ۹۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های آشتیان و مأمونیه به تصویب نهایی رسید .
کد خبر: ۱۱۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در جلسه شورای مسکن استان مرکزی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و شبکه بانکی برگزار شد افزود:برای پروژه بزرگ مسکن ملی اراک تصمیماتی خوبی اتخاذ شده تا پیمانکاران جدید بدعهدی گذشته را جبران کنند و از طرفی دستگاه‌های متولی نیز باید نسبت به این پروژه حساسیت ویژه داشته باشند.

استاندار مرکزی ادامه داد:الحاق ۹۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های آشتیان و مأمونیه به تصویب نهایی رسید که مطالبه مردم بود و این الحاق در برخی شهرهای استان رویداد کم سابقه‌ای است.

وی گفت:شهرداران و فرمانداران شهرهای که الحاق دارند باید با همراهی روسای ادارات راه و شهرسازی، کارسازی و حل و فصل مسائل اجرایی را تسریع کنند.

مخلص الائمه همچنین در حوزه صنعتی سازی مسکن بیان داشت:در حوزه صنعتی‌سازی ساختمان شرکت‌هایی فعالیت دارند که می‌توانند با سرعت عمل و راندمان بالا کار ساخت مسکن را به پیش ببرند لذا اداره کل راه و شهرسازی باید به صورت ویژه موضوع صنعتی سازی را دنبال کند.

استاندار اظهار داشت:در شهرهایی که به علت کمبود زمین عقب افتادگی وجود دارد بنیاد مسکن و راه و شهرسازی باید موضوع را به‌عنوان یک کارویژه دنبال کنند.

ایشان در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی نیز افزود:در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن عملکرد برخی بانک‌ها در استان قابل قبول است و بانک‌هایی که مشخص نیست به چه دلیل تخصیصی نداشته‌اند باید پاسخگو باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار