شورای ششم شیراز توهین به خانواده شهید حاج صادق خادم را محکوم کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افرادی که به خانواده حاج صادق خادم توهین کردند به شدت باید محکوم شوند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 30 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایمنا: محمدرضا هاجری امروز _ هشتم شهریور ماه_در جمع خبرنگاران، پیرامون درگیری و سپس توهین و جسارت به خانواده معظم شهید حاج منصور خادم صادق در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت، اظهار کرد: این موضوع سبب ناراحتی شدید و نگرانی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز شد.

وی ادامه داد: این اهانت به خانواده‌ای شده است که سال‌ها است شجاعت و شهامت خویش در دفاع از کشور و نوامیس شهروندان با نثار جان عزیزان خویش اثبات کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از سوی دیگر در پی تذکر امری قانونی و شرعی انجام شده است که طبق شرع مقدس وظیفه‌ای همگانی بوده و نظام نیز بر اساس تکلیف الهی و مواد قانونی حامی آن است‌.

وی افزود: شیراز شهری مقدس و دارای ارزش‌های دینی و سربازان ولایی که هنوز چند صباحی از تشییع یکی از سرداران بی سر آن نگذشته است.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکومیت شدید این اتفاق، از نهادهای انتظامی و قضائی خواستار برخورد جدی و فوری با عوامل آن شده و آمادگی خویش را جهت حمایت و پشتیبانی از طرح‌های فرهنگی و اجتماعی به ویژه از سوی گروه‌های مردمی در راستای بهبود وضعیت فرهنگی شهر اعلام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار