مدیر عامل شرکت پتروشمی ایلام؛

افزایش 85درصدی مجموع تولیدات شرکت پتروشیمی ایلام در 1401

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت : شرکت پتروشیمی ایلام در مجموع تولیدات خود در تابستان ۱۴۰۱ افزایش ۸۵درصدی را نسبت مدت مشابه سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 25 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدغلامحسن گرشاسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و توفیق روزافزون برای دولت خدمتگزار اظهار داشت : شرکت پتروشیمی ایلام در مجموع تولیدات خود در تابستان ۱۴۰۱ افزایش ۸۵درصدی را نسبت مدت مشابه سال گذشته داشته است. 

وی افزود : در یک سال گذشته تولید پلی‌اتیلن سنگین ۶۷درصد، اتیلن ۱۱۵ درصد، بنزین پیرولیز ۱۹درصد و نفت کوره ۶۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام به ثبت رکورد تاریخی ۴۵ تن تولید اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت( ظرفیت اسمی واحد۳۷/۵ تن در‌ ساعت) در تیرماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود : افزایش تولید پروپیلن در پتروشیمی ایلام در مرداد ۱۴۰۱، ثبت تجاری محصول راهبردی DMDS CHAVAR65 در خرداد ۱۴۰۱، ارائه خدمات و ‌دانش فنی در راه‌اندازی MINI NGL چشمه خوش دهلران و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و ایمنی نفرات مینی‌ان‌ج‌ال دهلران در تیرماه سال ۱۴۰۱از جمله دستاورد این شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده است. 

 گرشاسبی با اشاره به دیگر اقدامات شرکت پتروشیمی ایلام، گفت : ثبت دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه، آغاز فرایند تبدیل وضعیت نیرو‌ها پیمانکاری ایثارگر شاغل شرکت پتروشیمی ایلام، انجام مسئولیت‌های اجتماعی در سطح منطقه و استان از دیگر اقدامات این شرکت است. 

وی یادآور شد : راه‌اندازی ایستگاه جدید دریافت اتان فشرده، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله صدرا ماهان پارسیان برای ساخت شیر صنعتی دبل دیسک در آذر ۱۴۰۰ و دریافت گواهینامه‌های جدید ایزو 10002 و 10004توسط نمایندگی IMQ ایتالیاانعقاد ۴ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های اکسیرنوین فرایند آسیا، البرز توربین مپنا، اطلس افروز شرق و پتروتوسعه پارسا انرژی در جهت حمایت از تولید داخلی و ساخت و تعمیرات در بهمن ماه۱۴۰۰ گوشه ای از عملکرد این شرکت در سال گذشته می باشد. 

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آماده‌سازی این شرکت افزود : طرح محیط‌زیستی ZLD در مجتمع پتروشیمی ایلام و بررسی و امکان‌سنجی احداث طرح استحصال BTX از بنزین تولیدی از جمله این پروژه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار