۴۳۰ نانوایی در شهرری به دستگاه خرید هوشمند متصل شده است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فرایند هوشمندسازی نانوایی‌های شهرستان ری با قوت ادامه دارد و اکنون بیش از دو سوم آن‌ها به کارت خوان‌های اعتباری مجهز شده اند.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 06 August 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی افزود: کارت خوان‌های اعتباری هوشمند در ۴۸۰ نانوایی درشهرستان نصب شده است که از این تعداد در ۴۳۰ نانوایی این کارت خوان‌ها فعال است و ۲۰ نانوایی در حال انجام سیر مراحل قانونی برای دریافت کارتخوان هستند و ۳۰ نانوایی دیگر بزودی به این فرایند هوشمند سازی افزود می‌شوند.

وی با بیان اینکه این روند تا زمان رفع نواقص آزادسازی قیمت آرد و اتمام ارائه آرد به قیمت‌های قبلی و آغاز عرضه با نرخ جدید ادامه دارد؛ گفت؛ به زودی تمامی ۷۰۰ نانوایی شهرستان به سیستم کارت اعتباری مجهز و هوشمند می‌شوند و در طی این روند نواقص آن نیز ارزیابی و اصلاح می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری هوشمندسازی نانوایی‌ها را زمینه ساز قانونمندسازی فروش نان، جلوگیری از تخلفات؛ اسراف و شفاف سازی عملکرد نانوایی‌ها دانست و اظهار داشت:عمده تخلفاتی که از زمان آزادسازی نرخ نان برای نانوایی‌ها غیر دولتی به ثبت رسیده مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد و نان، سبک بودن چانه‌ها و کم فروشی بوده است.

زمانی از تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون با ۲ کارخانه آرد که در زمینه توزیع عادلانه آرد تخلف داشته اند برخورد و خاطیان به مراجع قانونی معرفی شده اند.

وی گفت: در کنار استفاده از توان نیرو‌های بسیج برای بازرسی، افرادی نیز در بخشداری‌ها برای کمک به نظارت و بازرسی آموزش می‌بینند تا در مقابل سودجویی‌ها به موقع ورود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار