فرمانده سپاه بابلسر :مسجد سازه فیزیکی دین در تمدن اسلامی است

ابعاد مختلف مسائل به دلیل صحبت‌های مردم تبیین می‌شود که این موضوع با حضور میدانی در مساجد و دیدن مردم محله که سالهاست در آن محل زندگی می‌کنند و اشراف زیاد آنان بر مسئله به مسئول انتقال داده میسر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸ 18 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر بازوند فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه مسجد سازه فیزیکی دین در تمدن اسلامی ایرانی است بیان کرد : در مدل لیبرالی دستگاه اداری با زرق و برق و تشکیلات خود مردم را برای حل مشکلات خود به دفترشان می‌کشانند ، اما در مدل دینی عکس این مورد است، مسجدی داریم که مسئول به خدمت مردم می‌رسد و این همان مفهوم مرمسالاری دینی است.

دکتر بازوند با اشاره به مسئله‌یابی و دیدن مسایل بصورت بصری ، عینی و میدانی در طرح مسجد محله‌محور؛ افزود : دیدن مسائل بصورت عینی موجب شکل گیری و تصویر سازی درست در ذهن مسئول می‌شود.

وی با عنوان اینکه تسلط و اشاعه مسئولان به دلیل صحبت‌های مردم به مسئله بیشتر خواهد شد ؛تصریح کرد : ابعاد مختلف مسائل به دلیل صحبت‌های مردم تبیین می‌شود که این موضوع با حضور میدانی در مساجد و دیدن مردم محله که سالهاست در آن محل زندگی می‌کنند و اشراف زیاد آنان بر مسئله به مسئول انتقال داده میسر می‌شود.

مسئله در طرح مسجد محور به صورت نظام‌وار و تک بعدی مطرح می‌شود؛ فرمانده سپاه بابلسر با بیان این مطلب بیان کرد : این امر برای مسئول نگاه چند بعدی و نگاه نظام مسئله‌ای ایجاد می‌کند که موجب جلوگیری از تصمیمات یک جانبه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار