ظرف مدت دو هفته؛

معبر دسترسی به باغ بهشت همدان به بهره برداری رسید

معبر دسترسی به باغ بهشت همدان به همت شهرداری منطقه۳ برای سهولت در تردد مردم برای زیارت اهل قبور و کاهش بار ترافیکی افتتاح شد که برای این منظور ۳۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 17 March 2022

به گزارش تابناک همدان، این آیینی با حضور شهردار همدان، اعضا شورای شهر، شهردار منطقه ۳ و مدیران شهری از معبر دسترسی به باغ بهشت همدان به منظور سهولت در تردد مردم برای زیارت اهل قبور و کاهش بار ترافیکی افتتاح شد.

شهردار همدان در این آیین گفت: پروژه معبر دسترسی به باغ بهشت که که در حالت عادی باید طی ۶ ماه احداث می‌شد با کار جهادی شهرداری منطقه ۳ در زمان‌بندی کوتاه و طی دو هفته احداث و افتتاح شد.

سیدمسعود حسینی ماموریت اصلی مدیریت شهری در سال آینده را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری عنوان کرد و گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی برای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۱ رقم خوبی برای بودجه پیش بینی شده است.

وی گفت: در سال آتی پروژه‌های بزرگ نیمه‌تمام مانند دو پل غیرهمسطح به علاوه دو بازار سینا و پارکینگ آقاجانی‌بیگ تکمیل خواهد شد  البته پروژه‌های بزرگ باعث نخواهد شد از طرح‌های کوچک و مورد نیاز مانند زیباسازی و احداث معابر و... غافل شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: پروژه معبر دسترسی به باغ بهشت با تلاش و برنامه‌ریزی مدیر منطقه ۳ همدان به صورت جهادی اجرا شد که هدیه‌ای برای مردم همدان است.

شهردار منطقه ۳ همدان نیز با بیان اینکه با توجه به کاهش کرونا امسال با تعداد زیادی از زائران اهل قبور مواجه خواهیم شد گفت: برای تردد راحت مردم مسیر ۳۵ متری دسترسی به باغ بهشت در اسفندماه شروع و ظرف ۱۵ روز تکمیل شد.

محمدرضا فیضی‌منش از عوامل شهرداری برای تکمیل سریع این طرح تقدیر کرد و گفت: تامین رضایت شهروندان و ارائه خدمت صادقانه به آن‌ها از اولویت‌های شهرداری است.

وی افزود: برای اجرای این معبر ۳۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده که طی دو هفته این مسیر تکمیل و آماده بهره برداری شد.
 
لازم به ذکر است: همزمان با افتتاح این پروژه از تندیس شهید گمنام در ورودی این معبر نیز رونمایی شد.
 
خبر: فاطمه صنیعی وحید
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار