شهردار مشهد:

هفته‌دفاع‌مقدس‌یادآوررشادت‌سپاه‌اسلام‌است

شهردار مشهد گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و ایستادگی سپاه اسلام و در برابر استکبار جهانی و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 29 September 2015
سید صولت مرتضوی در گردهمایی بزرگ ایثارگران شهرداری که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و ایستادگی سپاه اسلام در برابر استکبار جهانی و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما در دوران جنگ از 50 کشور اسیر داشتیم افزود: در دوران جنگ همه امکانات در اختیار عراق بود و ما از کمترین تجهیزات برخوردار بودیم اما امروز انرژی هسته‌ای به کاردستی دانش‌آموزان نخبه ما تبدیل‌ شده و موشک‌های بالستیک با برد 3 هزار کیلومتر را می‌سازیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: قطب‌بندی شرق و غرب در زمان جنگ علیه ایران به هم ریخت و ما در حقیقت در جنگ مظلومیتمان را به جهان ثابت کردیم به طوری که امروز با خون شهدا هیچ معادله‌ای بدون حضور ایران در جهان قابل‌حل نیست.

وی با اشاره به فاجعه منا عنوان کرد: بر اثر فاجعه منا داغی بر پیکره جهان اسلام نهاده شد و همه آزاداندیشان، غیرتمندان مسلمان را به سوگ نشاند.

مرتضوی افزود: یکی از اقدامات دشمن تقدس‌زدایی از اسلام و مکه مکرمه است که برای تحقق این نقشه شوم، آل‌سعود نقش اصلی را بازی می‌کند و با گماردن مروجان خشک‌ مغز و بد بصیرت به‌نام مفتی هر برداشتی را که می‌خواهند از اسلام ارائه می‌دهند.

شهردار مشهد با بیان اینکه این فاجعه مظلومیت مسلمانان و بی‌کفایتی آل‌سعود را نشان داد، تصریح کرد: دشمن با ایجاد داعش نتوانست به اهداف خود برسد و امروز اسراییل و آمریکا می‌خواهند با کمک رژیم آل‌سعود حج، نماد اتحاد مسلمانان را به تعطیلی بکشانند اما ما امیدوارم در بیت‌الله الحرام نماز وحدت را برپا کنیم.

وی اظهار داشت: عربستان ماهیانه 18 میلیارد دلار برای جنگ یمن و حمایت داعش هزینه می‌کند که اگر این جنگ به صورت فرسایشی ادامه یابد به خودی خود آل‌‌سعود نابود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار