ویژه‌برنامه‌های ششمین روز دهه مبارک فجر در اردبیل برگزار شد

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در استان اردبیل بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف استان رقم خورد و برنامه‌های مختلفی نیز با محوریت ایام‌الله فجر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک اردبیل، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در استان اردبیل همانند سایر روزهای ایام‌الله دهه فجر با بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف استان رقم خورد و برنامه‌های مختلفی نیز با محوریت ایام‌الله فجر برگزار شد.

کاظم دبیر، معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استاندار اردبیل در مراسم افتتاح از پروژه‌های استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 15 پروژه با 50 میلیارد تومان اعتبار در استان به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از 2 ساختمان خانه بهداشت با 2 میلیارد تومان اعتبار در استان، 202 باب مسکن محرومین در استان، تقویت دکل مخابراتی و ارائه تسهیلات بلاعوض با حضور مسئولان استانی تحقق یافت و طرح‌های مختلفی به همین مناسبت به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسید.

دبیر اظهار کرد: تقویت اقتصاد داخلی جزو اولویت‌های اساسی استان است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای تحول و توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان است.

بهره‌برداری از 400 پروژه دهه فجر در اردبیل

داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل نیز اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های با محوریت اشتغال‌زایی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه دولت سیزدهم به دنبال کاهش بیکاری و اشتغال‌زایی است.

وی از بهره‌برداری 400 پروژه دهه فجر در استان خبر داد و بیان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف استان در شهرستان‌های مختلف مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

شایقی اظهار کرد: پروژه‌های اقتصادی استان با 2 هزار و 500 میلیارد تومان در سطح استان بهره‌برداری می‌شود که جزو مهم‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان هستند.

وی تصریح کرد: به دنبال تقویت اقتصاد داخلی هستیم که در این زمینه با ایجاد تحول در حوزه اقتصاد و اشتغال استان حمایت از طرح‌های بزرگ تولیدی و واحدهای صنعتی استان را متحول می‌کنیم تا بتوانیم سیمای اشتغال استان را متحول کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: کاهش آمار بیکاری نیازمند تدوین برنامه‌ریزی‌های اساسی است که ارتقای اشتغال استان را به دنبال خواهد داشت و در این زمینه مدیران دستگاههای اجرایی در مسیر اعتلای استان باید اتحاد و همدلی داشته باشند و مطالبه و دغدغه مردم در حوزه‌های مختلف را برطرف کنند.

پرداخت 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی اردبیل

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل از پرداخت 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در کنار پرداخت این تسهیلات، برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در نظر گرفته شده که بخشی از این منابع در سال‌جاری به استان تزریق شده است.

وی بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر 417 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان آماده بهره‌برداری شده و 3 هزار و 200 میلیارد تومان برای بهره‌برداری و تکمیل این طرح‌ها هزینه شده که در مناطق مختلف استان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با تشکیل جلسات مستمر ستاد تسهیل و شورای گفت‌وگو تلاش می کنیم تا طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی و صنعتی در مناطق مختلف استان به سرانجام رسیده و فرصت اشتغال برای جوانان فراهم آید.

وی اظهار کرد: از مجموع 621 طرح ورزشی افتتاح شده در طول امسال، 208 طرح در هفته دولت، 183 طرح در هفته تربیت‌بدنی و 226 طرح در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیده است.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در گرمی

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی و حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) بخش موران مراسم معنوی محفل انس با قران کریم با حضور قاریان و حافظان برتر بسیجی در محل مسجد جامع روستای مرزی آزادلو برگزار و در پایان از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

با رایزنی های مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله‌سوار مغان  با خیرین مساجد به مبلغ 5 میلیون تومان بعد از دو ماه دوری از خانواده‌ به آغوش گرم خانواده برگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار